w NAKON BOŽIĆA... - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

26.12.2005., ponedjeljak

NAKON BOŽIĆA...

Image Hosted by ImageShack.usHELLO,HELLO!!
Nadam se da vam je Božić protekao lijepo i baš onako kako ste isami htjeli...evo baš sam sad čitala raskin post i to mi je dalo ideju da i ja kažem par riječi. Ne znam kako vi,ali meni se čini da Božić svake godine sve više i više gubi smisao...hodam po gradu i gledam kako ljudi živčano biraju poklone za svoje bližnje,kopaju po svojim novčanicima ,vade kreditne kartice,a trgovci zadovoljno trljaju ruke...prodaja božićnih ukrasa cvate. Gledajući sve to,pitam se-znaju li ljudi što je to skromnost? Stalno nam govore kako je Božić blagdan koji provodimo zajedno sa svojom obitelji slaveći Isusovo rođenje,ali čini mi se kako za to više nitko ne mari. Skromnost danas nije IN. A i pokloni ispod bora postali su prava mala bogatstva-mobiteli,kompjuteri,linije,video igrice,...Božićne želje više nisu vunene rukavice,lutka,knjiga,...danas su to novi mp3,parfemi,dizajnerska odjeća...i gdje je tu skromnost?
Ne kažem ja da je to kod svih ljudi tako,ali većina zasigurno...
Jedino što me veseli je obilje humanitarnih akcija u ovo blagdansko vrijeme. Drago mi je što ljudi pomažu onima kojima je jedina Božićna želja krov nad glavom i dostojanstven život kakav zaslužuje svaki čovijek. I tako,dok se uhvatim kako mozgam o novim Dieselovim čizmama i novom Espritovom parfemu,sjetim se svih tih ljudi koji Božić provode na ulici gledajući nas kako biramo između zlatnih i srebrnih kuglica za bor. Sjetim se sve one djece u domovima koji ne žele poklon ispod bora,nego topli zagrljaj i pokoju lijepu riječ. I kad malo razmislim o svom životu,mogu reći da sam zaista sretna...ovo nije patetika,nego realnost. Zapitajte se-raduju li vas male stvari u životu? I kad ste nezadovoljni svojom novom bojom kose ili frizurom,sjetite se svih onih ljudi koji ne mogu ni sanjati o životu kakav vi imate.
Pusa svima i zapamtite-LJUBAV JE NEŠTO NAJLJEPŠE VAM SE MOŽE DOGODITI BEZ OBZIRA NA TO KAKO SE SUDBINA POIGRAVA S VAMA(rečenica iz meni jako drage knjige)!!!
- 12:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>