w HAMDO,HAMDIJA!!! - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

31.12.2005., subota

HAMDO,HAMDIJA!!!

Image Hosted by ImageShack.usEvo,odgledala sam i ta tri sata Big Brothera... 100 % sam sigurna da znate kako je Hamdija pobijedio... Ne znam kak vi,al meni on i nije neka faca... S obzirom da ima samo 3 razreda osnovne škole,inteligentan je... S obzirom da je Rom,odlično je uspio u životu... Ali ono kaj mi pooosebno smeta kod njega je njegov odnos prema svojoj ženi. Ma,mislim meni to ništ ne znači,ali žal mi je te njegove žene...Jeste vi to vidjeli??? Dolazi Hamdo u studijo,ljubi djecu,roni suze,ljubi se sa svojom rodbinom (dok mu jedan od njegovih govori:''Eeee,Hamdo,jebao si im majku!!!),a gdje je u svemu tome žena??? Nigdje...ona jadna skače oko njega i svjesna činjenice da nebude dobila ni pusu,posramljeno gleda u pod. Sramota da jedan muškarac koji toliko ističe da je obiteljski čovjek, 200 puta zahvaljuje svojoj prijateljici Heidi što ga je nagovarala da se prijavi (da,da Heidi dobit ćeš ti auto) , a ženi koja je črtiri mjeseca gledala i slušala njegove lovačke priče o dvostruko starijim ženama NIJE MOGAO REĆI NI F*** ''HVALA''... Eto,kako svi večeras bruje o Big Brotheru morala sam i ja nabaciti komentar... puuusa svima


- 01:03 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>