w STIGAO JE,STIGAO!!! - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

13.01.2006., petak

STIGAO JE,STIGAO!!!

TAk je,dobila sam telefonski račun...ne pitajte za cifru...previše. Ovaj mjesec sam fakat pretjerala sa internetom...tak da bum u narednom vremenu malo pauzirala. Nekak mi se čini da sam postala prava movisnica o tim blogovima...užas...ma uuužas!
E,ljudi još tri dana do početka nastave!!! u K... ! A tak mi je bilo dobro bez škole...
I ako se kao ni ja nikak ne možete natjerat da si ponovite gradivo za školu(vjerujte mi pokušavala sam-bezuspješno)...well,POČNITE!!!
Jučer sam bila u Križevcima...vidjela sam se sa starim društvom. Jaaaaj,kak je bilo dobro vidjeti te ljude nakon...dosta vremena. Sjedila sam sa curama 2 i pol sata u kafiću i još si nismo ispričale sve kaj smo imale...naravno da sam saznala nove tračeve,događaje,ko je s kim bil,ko je s kim prekinul,...moram priznati da sam izašla iz štosa...puno sam informacija morala pohvatati. Ali bilo je zabavno,nema kaj! I,naravno da smo se nasmijale ko blesave!! Jer kad si s njima,moraš se smijat'!!! E,sad je na njima red da dođu u Koprivnicu...
Poslije sam se vidjela sa Tamarom,a onda je moj dragi prijatelj Denis pobjegel od kuće i htjel je da se nađemo na kavi...zbrisal je ,jer ima zabranu izlazaka zbog dva komada na kraju polugodišta...izgleda da mu to ništ ne znači...a bogec!! i tak je meni došlo vrijeme da krenem za Koprivnicu...
Baš sam se ispričala sa svima(skoro svima) i tako sam u Kc došla puna novih informacija i umorna ko klada zaspala čim sam došla...

Image Hosted by ImageShack.us
P.S. A ako se baš ne možete natjerati da učite,onda svakako pročitajte biografiju Boba Marleya ''NO WOMAN NO CRY''...iako su napisane tisuće stranica o njemu,ova knjiga je posebna...napisala ju je njegova žena Rita i govori o samom početku njihove veze,o Ritinom životu na Jamaici ,o rastafarijanskom pokretu,o njihovoj ljubavi,...odlična,odlična knjiga!!! Uopće nemate osjećaj da čitate o najvećij glazbenoj legendi (po mome mišljenju) već o siromašnom mladiću čija dobra djela izazivaju da se sažalite nad njegovom ponekad jako teškom mladosti...odlična,odlična knjiga!!! Pa,ako volite Marleya,a ne znate mnogo o njemu,svakako pročitajte ovu knjigu!!!

Image Hosted by ImageShack.us


I remember when we used to sit in the governmernt yard in Trenchtown...

In this bright future,you can't forget your past...

Oh,little darling...oh my little sister....

Don't shed no tears...

No woman,no cry...




Image Hosted by ImageShack.us



- 09:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>