w RAZMIŠLJANJA... - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

17.02.2006., petak

RAZMIŠLJANJA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petak. Napokon. Umorna sam ko stoka,ali čeka me još i proba od 20.00-22.00. K'vragu i sva ta muzika...znate kaj,čini mi se da bum odustala od akademije i svega toga. Ne da sam izgubila volju ili nešto tako,ali upisati taj fakultet u Zagrebu ,pa i drugim gradovima ,...šanse su vam 1:1000. a da ne govorim na koji način se upisuje,...mislim, ne mogu vam govoriti o tome ovak javno,ali najbitnije vam je da stari dobro plaća u goricama...znam puno ljudi koji su sa 17 godina pisali skladbe i bili prvaci Europe,najbolji gitaristi Hrvatske i ne,nisu se uspjeli upisat. Ma .mislim da znate o čemu govorim,...i onda kad vam kažu da je dovoljno samo jako to željeti i ne gubiti nadu,samo vježbati,vježbati i vježbati,...pa k'vragu,ti ljudi vježbaju i po 8 sati dnevno,pišaju krv prije prijemnog ispita i onda im kažu:''Žao nam je ,pokušajte sljedeće godine,...'' roditelji ulože basnoslovne svote novca da bi vam omogućili 13-ogodišnje glazbeno obrazovanje,vi se trudite najviše što možete i na kraju ne uspijete. A to jako frustrira i zato poučena tim iskustvom,mislim da bi trebala odustati na vrijeme što se tiče akademije...sama činjenica da glazbena akademija u Zagrebu prima samo 4 violinista,jako bedira...a kad samo vidite te ljude na prijamnom,sve te talente (mama joj je Ruska violončelistica,a stari je proputovo cijeli svijet sa svojim kvartetom),...sve vas to dovodi do ludila. Nažalost,u svijetu glazbe uspjevaju samo najbolji...ostatak ''smrtnika'' može samo moliti da ga prime u kakav orkestar,pa ako mu se posreći može raditi i kao profesor u glazbenoj školi. Ali samo ako mu se posreći...
I sve me te stvari bacaju u veliki bed,jer odmalena sanjam o toj vražjoj glazbenoj akademiji,ali realno gledajući-kolike su mi šanse da baš mene prime,među 50 kandidata??? Zaključite sami,...
Profesori mi govore da ne smijem odustati,ali što vrijeme dalje odmiče počinjem razmišljati o drugim fakultetima. Jednom mi je jedna cura rekla da mi se oči zasjaje svaki put kad govorim o muzičkoj,drugi mi se čude kako mogu toliko vremena provodit nad violinom.ići u dvije srednje škole... pa kad nešto toliko volite,nije vam teško provesti čitavu subotu buljeći u note. Znam da me možda ne razumijete,ali usporedite to s onim što vi najviše volite,...
Pa,srednju glazbenu ću završiti,a onda-ko zna.
Znate kaj,samo mi fakat žao roditelja. Bokci,toliko su love uložili u tu moju glazbu. Srećom,oni to nikad nisu gledali s te strane i uvijek su ponosno sjedili na svim mojim koncertima , a znam da im nije bilo lako slušati ''Četiri godišnja doba'' svaki dan po par sati...
Hm,jeste li znali da:
-prosječna violina za srednju školu košta oko 1000 eura
-prosječno gudalo za srednju školu košta oko 600 kn
-4 žice za violinu koštaju 600 kn
-kofer za violinu košta 500kn
-konjić (komadić drveta velik 5*5 cm koji drži žice) košta 300 kn
-komplet 4 feinstimmera (komadić metala dugačak oko 3cm) košta preko 100 kn
-smola kojim mažete gudalo košta 100> kn
-metronom košta 400 kn
-mostić (pomaže da lakše držite violinu) košta oko 500 kn
-popravak violine košta oko 700 kn
Free Image Hosting at www.ImageShack.usTeba vam oko 13000 kn da biste imali samo najosnovniju opremu(nisam ni spominjala kjlučeve,podbradak bez kojih nemožete čak ni svirati). A sve je to potrošna roba i zahtjeva stalno mjenjanje,pa si vi onda izračunajte koliko mene košta samo violina. A u glazbenoj još imam 5-6 ostalih predmeta...
Na akademiji nije stvar ništa drugačija. Isto vam treba violina,ali ta violina košta oko 3 000 eura i žice su puno skuplje i sva oprema se puno brže troši,...
Hm,starci su me počeli zajebavat da će otvorit simfonijski orkestar zbog svih instrumenata po kući... Pa,razlog zbog kojeg se trudim je i taj da im nekako vratim sve te novce i trud koji su uložili u mene. Imam sreću što su me starci uvijek gurali naprijed i hrabrili me i zato mi nije žao ni jednog sata potrošenog u glazbenoj. Ali još me čeka barem godinu dana da odlučim: akademija- DA ili NE?
I zato ljudi,nemojte odustajati od svojih snova i onoga čega volite... pusa svima


- 14:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>