w HAVE FAITH... - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

05.04.2006., srijeda

HAVE FAITH...

Još ga nema...što vrijeme dalje odmiče,mislim da se neće ni vratiti...jako mi fali...stalno gledam kroz prozor i čekam,ali ne dolazi,...fali mi ono buđenje i njegovo mjaukanje kroz prozor,njegove male šape,...jučer sam se vratila iz škole,još tužnija nego što jesam...i onda više nisam mogla izdržat i počela sam plakat,suze su samo tekle i tekle...nikad nisam tako plakala,mislim da nikad više ni neću toliko zbog nekoga plakat,...imaj vjere...znam da neće doći. mama mi je rekla da svjesno shvatim da se vjerojatno neće vratiti i bit će mi lakše...ne znam,meni je lijepše to proživjeti u nekom svom svijetu i nadat se...zamišljat da je to samo neka njegova faza,da će sutra biti na mom krevetu...
Ne mogu se više ni smijati...doma me tješe starci ,u školi Puhala i hvala im za to...samo mrzim dok vidim da neki uopće ne mare za takvo što...no




Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- 11:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>