w ... ... ... ... ...no inspiration... ... ... ... - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

09.04.2006., nedjelja

... ... ... ... ...no inspiration... ... ... ...

Nekak danas nemam inspiracije,ali eto...javljam se jer mi je užasno dosadno. Sutra mi je dan D,matematika,kemija,hrvatski,zemljopis...učila,učila a ništa naučila...klasika.
Jučer su Anja i Senka slavile rođendan. Čovječe,kolko nas je bilo! Bilo je fora,ali ja sam doma došla već oko pola jedan. Nekak nisam imala volju još ostajat,ujutro sam se morala ustat već u 7.30 tak da mi je trebalo malo odmora. Još tri dana i praznici...amen...aleluja. Ja u četvrtak kidam na more i ne mogu više dočekat!!! Kad se samo sjetim mora,plaže,društva koje nisam vidila već 10 mjeseci...pa onda Mostar,starke,izlasci...samo da prođe sutra i meni su praznici počeli!!!!
- 17:24 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>