w ''...dao bih lijevo jaje da ih mogu čuti...'' - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

05.05.2006., petak

''...dao bih lijevo jaje da ih mogu čuti...''

Evo,baš sam se sad vratila s koncerta...svirali smo dobro,bar po mom mišljenju...i Anja,Dijana,Denis fala kaj ste došli...ja sam danas bila totalno sjebana. Bilo mi je toliko zlo da sam mislila kak ne bum mogla nastupit,ali otišla sam i mislila si -kaj bu-bu...i ispalo je super!
Nakon koncerta Žika me pital kak ja znam za grupu Overflow...pa,slušala sam ih još dok sam živjela u Križevcima,a kak ih ne bi sad! Pa to su naši Koprivnički dečki i kaj me jaaako razveselilo je to da opet sviraju nakon sedmogodišnje...već sam rekla –Amen!
Kad sam ih prvi put čula fakat sam mislila da su dečki iz Amerike...da neko takvom silovitošću može svirati punk sa takvim melodijama...jebeno...

JEDAN JE NOVINAR U POZNATOM DNEVNOM LISTU O NJIMA NAPISAO:
...Šteta što je sklop geografskih,ratnih i ostalih okolnosti zakočio Overflow u osvajanju planeta Zemlje,jer bi zasigurno obrisali pod s najvećim pop-punk i punk-rock bendovima...
...unatoč protoku godina,gotovo ništa se u dobro poznatom stilu Overflowa nije promijenilo. Dalibor Martinčević Dado još je nevjerojatno brz i ubojit bubnjar,Goran Živković Žika još dere grlo kao da u rezervi ima nekoliko pari glasnica(jebote,ti živkovići su ko obitelj Mozart-od tate do sinova),vožnje na basu su vratolomne,a gitarski zid monolitno neprobojan...
kao i prije petnaestak godina,tako i danas Overflow može obrisati pod s bilo kojim pop-punk i rock-punk bendom od Sankt Petersburga preko Londona do Los Angelesa...

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us



1993.godine,jedan od recenzenata u Glasovitom američkom punk-magazinu Flipside, koji je preslušao album ''Dorothy'' (do kojeg je danas gotovo nemoguće doći-nažalost),rekao:
''Dao bih lijevo jaje da vidim ove dečke na pozornici!!yes''

- 22:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>