w Usput... - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

18.06.2006., nedjelja

Usput...

U petak je bila fešta...neću sad puno o tome,samo bi htela reći da je bilo genijalnoparty...od valjanja u žitu,pjevanja uz gitare,Golenjina glupiranja,valjanja po travi...meni je ovo iskreno jedan od najbolje proslavljenih rođendana(ne zato kaj se slavil moj nego...). Bilo nas je tridesetak,došli su sve meni drage osobe i hvala im za tokiss...jedino mi je falila Dunja ,jer nisam imala s kim pjevat na ''pozornici'',ali nadoknadila sam to s Ljubićkom,..otpjevala mi je par pjesama i tak smo se nas dvije nabrijale na pjevanje...obožavam pjevat s njom,jer cura fakat ima genijalan glas i fakat se naježim dok je slušam.yes...imali smo dekice pa su se tu okupljale grupe pa smo pjevali,zezali se...super mi je kaj imamo odlične gitariste...doma sam došla negdje oko 4,više se ne sjećam (nakašalj),ali znam da je iza mene ostalo još gotovo cijela ekipa. Znam da je nepristojno dok slavljenik ne ostane poslije svih,ali jebiga ljudi ,nadam se da se ne ljutite. A tek sad sam se sjetila koliki smo mi nered ostavili,po cijelim goricama flaše,kanistri,wc papir,ostaci hrane,...jebote...jučer sam trebala na gitarijadu,ali sam bila nikakva,pa sam otišla do Križevaca...a slike od fešte bum stavila kad ih dobijem.
A sad se idem mentalno spremat za utakmicu...hrvatska

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hm...jebe me uploading slika...sorry ljudi
- 12:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>